1 Nisan 2010 Perşembe

28.Hafta | Ankaragücü - BEŞİKTAŞ

Ankaragücü - BEŞİKTAŞ
Tarih: 2 Nisan 2010
Saat: 20:00
Stad: Ankara 19 Mayıs
Hakem: Barış Şimşek
Bir Cuma maçı daha geldi, çattı. 26.maçımızda oynadığımız 8.Cuma maçı olacak bu maç. Bunların yanına 2 de Pazartesi maçını ekleyin. Ligde 28.hafta itibariyle oynadığımız 26 maçta 10 kez haftaiçi oynamış oluyoruz. Bu rakama bırakın bu sezonu, diğer sezonlarda bile ulaşan ya yoktur, ya sayılıdır. Umarım oynayacağımız son Cuma maçı olur...

Rakip Ankaragücü. Son 15 maçta 14 kez yendiğimiz, 1 kez berabere kaldığımız bir takım. İstatistikleri yazalım ki, 'renkli' kişilikler maç sonrası Lemerre maçı sattı demesinler.

Bu anın fotoğrafını da Eskişehirspor maçı sonrası gollerin videosunu izlerken ekran görüntüsü alarak oluşturdum. Koyacaktım bloga ama unuttum gitti. Bu maç öncesi koyalım. Şampiyon olursak hakettiğimizin ve nasıl şampiyon olduğumuzun anlatıcısı olacak bu fotoğraf. Bakmaya doyamıyorum...

Maçlarına gün ve saat saya saya hayatımı yiyip bitirsen de, seni yine çok özledim. SALDIR BEŞİKTAŞIM!

Maç ile ilgili sayfalar: BEŞİKTAŞ vs Ankaragücü - 2009/10 Süper Lig'de BEŞİKTAŞ - İstatistikler 2009/10 - 11.hafta / BEŞİKTAŞ 1-0 Ankaragücü

Hiç yorum yok: