3 Nisan 2010 Cumartesi

0'a 0 Elde Var 1

Ya eksiklerimizin çokluğundan mıdır, ya da öne geçtikten sonra gol yiyip puan kaybetmediğimizden midir bilemiyorum ama açıkcası bu maçta kaybediken puanlara Kasımpaşa maçındaki kadar üzülmedim/yanmadım. Oynanan oyunu ve skoru normal karşılıyorum bu kadar eksik varken. Sonuçta takım içinde büyük rolü olan bu kadar oyuncu eksikken her zaman kazanamazsınız Eskişehir deplasmanındaki gibi. Şans da gülmeyince, Bobo'nun direkten dönen topundaki gibi, 3 puanı çıkarmanız zorlaşır haliyle. Kısacası, yanılması gereken veya anormal olarak karşılanması gereken bugün giden 2 puan değil, bundan önce yaptıklarımızıdır. Ve Allah korusun şampiyonluktan olursak, sebebi de bu maç olmayacaktır.

Bu yüzeysel yorumlardan başka da maça dair birşey yazamıyorum. Yukarıda yazdığım gibi Cuma günü olması sebebiyle maçı izleyemedim. 26'da 10 gibi bir istatistik vermiştim haftaiçi maçlarımızla ilgili maçtan önce. Şimdi bir de maç sonu istatistiği vereyim. Cuma maçlarının bilançosu 8 maçta 2 galibiyet 5 beraberlik 1 mağlubiyet.

Şampiyonluk şansımızı Denizli'nin maç sonunda dediği gibi haftanın kalan maçları bitince değerlendirmek en iyisi. Ancak bana kalırsa, sanırım geçen sezondan kalma bir güven olsa gerek bu, Bursaspor maçını kazanıp puan farkı 5'e çıksa dahi birşeyler bitmeyecek. Ve hala inanıyorum ki, biz bitti demeden bu yarış da sonlanmayacak....

Maç ile ilgili sayfalar: BEŞİKTAŞ vs Ankaragücü - 2009/10 Süper Lig'de BEŞİKTAŞ - İstatistikler 2009/10

Hiç yorum yok: