6 Şubat 2010 Cumartesi

Değişiklikler Yapıldı Goller Geldi; 4-1

Genelde olduğu gibi bugün de ilk yarıyı kaçırdım Cuma maçı olması nedeniyle. Skor takibi yapabildim sadece, golü Sivok'un attığını gördüğümde baya şaşırdım. Sonra birkaç yorum okudum, Sivok'un golünün kafa golü olmadığını öğrendim ve iyice şaşırdım. Sivok'un gol attığını düşündüğümde bir korner vuruşunda gelen kafa golü bekliyordum.

İkinci yarı önde olmanın keyfiyle oturup maçı izlemeye başladım ama oyun tatmin etmiyordu. Nitekim güzel bir gol de buldu rakip. Değişiklikler gelene kadar da maçı kazanabilecekmişiz gibi gözükmüyordu. Nihat ve Tello'nun çıkmasıyla işler değişti. Bu tesadüf mü? Bence değil. Sadece görülmesi gereken bir gerçek. Yakın zamanda Nihatlı ve Nihatsız maçların bir dökümünü çıkarmak var aklımda. Yusuf, hakkını yemiş gibi olmayayım ama, sanırım ilk kez bu kadar yararlı oldu bu sezon takıma. 2 asisti var oynadığı 27 dakikada. Tabata da ilk yarıda iyi oynamış sanırım. İkinci yarıda değişikliklerden sonra o da açıldı. İkinci golde topu alıp dönüşü klastı. Golün genel olarak hazırlanışı da güzeldi. 4 yabancımız paslaştı ve gol geldi sonunda.

Bobo da geri döndü diyebiliriz herhalde. Bundan kastım gol yollarındaki etkisi, gol sayısının artması değil. Bobo'nun ruhen ve aklen geri dönüşü. Gol sevinçlerindeki hırsı bile birşeylerin değiştiğini gösteriyor ve bu olumlu Bobo'nun takıma neler katabileceğini de gayet iyi biliyoruz.

Sırf kaçan 45 dakikalar yüzünden nefret ediyorum Cuma maçlarından. Tüm hafta heyecanla maçı bekliyorum ama 45 dakika izleyebiliyorum, yine de bu süreçte 3 gol görmek ve maçı farklı kazanmak güzeldi. Şubat sonuna kadar bir daha Cuma maçı da yok zaten. Darısı Gaziantepspor maçına...

Maç ile ilgili sayfalar: BEŞİKTAŞ vs Gençlerbirliği - 2009/10 Süper Lig'de BEŞİKTAŞ - İstatistikler 2009/10 - 3.hafta / Gençlerbirliği 0-0 BEŞİKTAŞ

Hiç yorum yok: