18 Temmuz 2009 Cumartesi

Çubuklu Alınır!

Herkesin bildiği üzere formalarımız bugün tanıtıldı. An itibariyle çubuklu formayı almayı kafaya koydum. Gerek son çubuklu formamın 2003/04 sezonundan olması, gerek geçen sezonu formasız geçmem nedeniyle bu karara varmam çok zor olmadı. Ustüne üstlük bir de bu sezonki formalara amblemdekinden ayrı bir Ay-Yıldız konulduğunu gorünce, hiç hiç zor olmadı bu kararı almak. Cumartesi günü forma alım olayını bitirip, Catania karşısına yeni formamla çıkmayı istiyorum.

Bu arada diğer iki formayı çok kötü bulmadım genelin aksine. Yeni bir şarkının, ilk başlarda beğenilmemesi ancak kulak alıştıkca insanın hoşuna gitmesi gibi bir durum olacağını düşünuyorum. Şu an için herkes yadırgıyor bu farklı tasarımları ancak zamanla, maçlar geçtikce herkesin daha olumlu düşünecegini sanıyorum. Umarım yanılmam. Kartalyuvaları'nın bu sezon da iyi ciro yapması en büyük temennimizlerimizden biri elbette. :)

Yeni formalarımız takımımıza hayırlı olsun.

Düzenleme: Forza'da çubuklu'nun 105, diğer ikisinin 95 TL olacağı yazılmış. Umarım doğru değildir. Kartalyuvası iyi ciro yapsın derken bunu kastetmiyordum ben. :/

Hiç yorum yok: