27 Ağustos 2010 Cuma

Avrupa Ligi Grup Kura Çekimi 2010/2011

Ve geldik bu sezonun şu ana kadar ki en heyecanlı kura çekimine. Kupadaki tek Türk takımı olarak giriyoruz kura çekimine. Açıkcası kolay kolay görülebilecek birşey değil bu.

Öncelikle tahminimi yazayım: Zenit St. Petersburg, Dinamo Zagreb, Rapid Wien. Hani bugüne kadar hiç tutturamadım ama yine de tahmin yapmadan olmaz.


Aynı grupta yer almak istediğim takımlara gelince. Avrupa'nın ortasında oluşu, birkaç yıl önceki güçlerinde olmayışları ve ilk torbada çok daha kuvvetli takımlar olduğu için AZ Alkmaar'ı istiyorum birinci torbadan.



Üçüncü torbadan son anda bizimle birlikte Sampdoria ve Manchester City'nin de ikinci torbaya çıkması çok güzel oldu. Lakin, o torbada hala iki takım bize göz kırpıyor; Napoli ve Borussia Dortmund. 5.torbadan Tottenham, 4.torbadan Wolfsburg'u çeken biz, umarım bu kez bu tür bir şanssızlık yaşamayız. Üçüncü torbadan Odense BK'yı istiyorum. Ondan sonra da Bate Borisov olabilir.

Son torbada ise zor deplasmanlar var. Misal iki Yunan takımı var veya tribün gücü yüksek Lech Poznan var. Bu torbada benim iki isteğim var. Kalben Aris'in çıkmasını çok istiyorum dördüncü torbadan. 1997'de Selanik'te oynanan basketbol maçında çıkan kavgadan beri onları hep istiyorum ama bir türlü denk gelemedik. Belki bu kez olur... Ancak mantıken, gergin maçlardan çok bizi gruptan çıkartacak rakiplerle eşleşmeyi istiyorum tabii ki. Bu yüzden de son torbadan Sheriff Tiraspol'u veya Lausanne Sport'u -yine deplasman desteği için- istiyorum...

Cuma öğleden sonra mutlu bir şekilde kura çekimini değerlendirmek dileğiyle... Rastgele BEŞİKTAŞIM!


Hiç yorum yok: