18 Haziran 2010 Cuma

Ve Quaresma İstanbul'da...

Gitsem mi gitmesem mi kararsız kalmıştım ama sonunda kendimi havalimanında buldum. Yaklaşık 1 saatlik bekleyişin ardından taraftara gözüktü yeni oyuncumuz. Ağızlarda güzel bir tat bıraktı bugünkü karşılama. Hiç kuşkü yok ki yarın daha güzel olacak. Resmi maçların başlamasıyla da kendimizden geçeriz artık...

Sayı verme konusunda iyi değilimdir ama 1000 kişi vardı sanırım. Özellikle Quaresma ilk çıktığında bir süre arbede yaşandı polisle ama o kadar olur. Quaresma'nın arabaya binip gitmesiyle bu sefer metroya kadar ki koridorlar tezahuratlarla inledi.

Açık söylemem gerekirse Quaresma arabadan etrafı selamlarken bir tuhaflaştım, duygusallaştım. Sanırım bu transferin uzun sürmesi ve sanki onur savaşına dönmesiyle alakalı birşeydi.

Çektiğim 3.fotoğraf hoşuma gitti. Nasıl denk geldi ben de anlamadım ama ortaya güzel bir kare çıkmış :) Darısı yarına...

Hiç yorum yok: