25 Haziran 2010 Cuma

Kaptan Haluk ile Yollar Ayrıldı...

Kaptan Haluk'un takımdan ayrılacağı belliydi. Sezon bittikten birkaç gün sonra Şeref Yalçın'ın açıklamalarına karşı yayınladığı bildiriydi bunun sebebi. Burada da yer vermiştim bildiriye. Sadece gideceği takım belli değildi. O da belli oldu; Galatasaray.

Kaptan'ın ezeli rakibimize gitmesi ilk etapta içimi burksa da takım içinde yaşanan problemlerden dolayı ne kızabiliyorum, ne başka birşey söyleyebiliyorum. Belirtmekte fayda var ki biz onu, forması için yaptıklarını ve profesyönelliğini unutmayacağız... Yolun açık olsun Büyük Kaptan!

Yazıyı Kaptan'ın Galatasaray Kulübü'nün resmi internet sitesi ve televizyonuna yaptığı açıklama ile bitirelim. Bu açıklamada dahi bizleri unutmaması, onun da bize karşı olan düşüncelerini net bir şekilde ortaya koyuyor zaten;

''BEŞİKTAŞ taraftarına teşekkür etmek istiyorum. Beni orada çok güzel karşıladılar, güzel anılarımız var, başarılı olduğumuzu da düşünüyorum açıkçası. Ama birtakım problemlerden dolayı, Beşiktaş ile devam etmeyeceğimiz belliydi. Umarım bizim bu konuda yaşadıklarımızı, oradaki yeni arkadaşlar yaşamaz.''

2 yorum:

Adsız dedi ki...

bi büyük kaptanlığını göremedik ya neyse.

Ömer dedi ki...

Erkek Basket Takımından ve yaşadıkları sorunlardan bir habersin anlaşılan.