8 Haziran 2010 Salı

Altı

Sonu Bernd Schuster'le bitecek bir hikaye kulüp tarafından Büyük Mustafa ile yolların nasıl ayrıldığıyla ilgili kafayı fazla yormayalım diye bulandırıldı gibime geliyor diğer 5 teknik direktör ismiyle birlikte.

Sürpriz payını da az çok içinde barındıran bu durum, heyecan da içeriyor tabii aynı ölçüde. Ben de kendi çapımda, çok da güvenmediğim futbol bilgimle bir sıralamaya yapayım dedim. Benim takımımızn başında görmek istediğim ilk isimden, son isme doğru sıralama budur: Lucescu - Ramos - Schuster - Pellegrini - Magath - Koeman.

Bakalım sonu nasıl bitecek bu hikayenin.... derken 'Futbol 2010/11'' etiketinin de ilk yazısını yazmış olayım :)

2 yorum:

selo dedi ki...

Selamlar
blogunu epey zamandır takip ediyorum çok güzel yazılar yazıyosun.benimde Beşiktaşla ilgili blog sayfam var.
novembre11.blogspot.com

biraz tembellik yapıp senin 6 tane antrenörle ilgili kullandığın fotoğrafı aldım kullandım izinsiz.Eğer rahatsız olursan kaldırabilirim.Başarılarını devamını dilerim.
Saygılarımla
Selahattin ORMAN

Ömer dedi ki...

Övgüler için teşekkürler Selahattin :) Ayrıca fotoğraf ile ilgili nazik davranışların için ayrıca teşekkür ederim. Tabii ki kullanabilirsin, izne gerek yok.

Kolay gelsin.