8 Mayıs 2010 Cumartesi

İlk Engel Aşıldı; 36-29

Futbol maçı için dışarıda olduğumdan Hentbol maçımızdan haber alamamıştım. Evde olduğunu düşündüğüm arkadaşa mesaj çektim. Gelen mesajda 27-27 berabere kaldık yazıyordu. Rakip Ankara BŞB veya İzmir BŞB olsa anlardım da, Bahçeşehir Koleji'ne karşı bir puan kaybı beklemiyordum. Eve gelene kadar binbir senaryo kurdum aklımda. Yönetimin takıma sırt çevirmesi ve takımın zor günler geçirmesiyle alakalıydı çoğu. Eve gelip resmi siteye girdiğimde ise tablo çok farklıydı. Maçı halbuki 36-29 kazanmışız, tam düşündüğüm gibi. Arkadaşın mesajda yaptığı yanlışlık, birçok saat aklımı kurcalamasına neden olmuştu Hentbol Takımımızın içinde bulunduğu durumların. Canı sağolsun, olur böyle hatalar arada...

Sonuçta kazanmak önemliydi ve zorlu iki maç öncesi avantajımızı korumayı başardık. Cumartesi günü 17'deki maçı da kazanırak, şampiyonluk yürüyüşümüze devam etmemiz dileğiyle...

SALDIR BEŞİKTAŞIM!

Maç ile ilgili sayfalar: Hentbol 2009/10

Hiç yorum yok: