3 Mayıs 2010 Pazartesi

Her Galibiyet Güzeldir; 1-3

Basketbol maçından aldığım keyifle oturdum izledim futbol maçımızı. Tabii bu maçın ilk 15 dakikasını maç sonu ve maç sevinci derken feda ettik basketbol maçına. Ben ekran başına oturduktan sonra karşılıklı ataklar başladı. Golü bulduk, ardından bir topumuz direkten döndü. Tam Kıvanç'a iyi oynadığımızı yazdığım dakikada Diyarbakırspor'un topu direkten döndü bu kez.
İlk yarı bu şekilde bittikten sonra ikinci yarının ilk 10 dakikasını da kaçırdım. Ki bu arada golü yedik. Ekran başına geri döndüğümde ise ilk yarıdan birşeylerin değişmediğini gördüm. Her an iki takım da gol atabilirdi. Neyse ki, golü bulan yine biz olduk. İlk yarı bir topu direkten dönen, ikinci yarının izlemediğim kısmında bir de frikiği direkten dönen Nihat'ın, ikinci gol öncesi tam topa vuracakken Diyarbakırsporlu oyuncunun erken davranması Nihat'ın şanssızlığıydı herhalde. 1-2'den sonra her Diyarbakırspor akınında aklıma Sivasspor'dan geçen hafta yenilen gol geliyordu. Neyse ki, yine gülen biz olduk Tello'nun kafa vuruşuyla.

En son Diyarbakırspor deplasmanına geldiğimizde elde ettiğimiz skoru elde ettik bu karşılaşmada da; 1-3. Böylelikle ilk 4'ü garanti altına aldık. Son 2 haftaya da az olan üçüncülük şansını zorlayaca şekilde girdik. En önemlisi de Necip-Rıdvan-İsmail gibi gençlerin oyununu görmekti. Umarım bu kadroyla çıkarız gelecek Cuma oynanacak Manisaspor maçına da....

Maç ile ilgili sayfalar: BEŞİKTAŞ vs Diyarbakırspor - 2009/10 Süper Lig'de BEŞİKTAŞ - İstatistikler 2009/10

Hiç yorum yok: