20 Şubat 2010 Cumartesi

22.Hafta | BEŞİKTAŞ - Galatasaray

BEŞİKTAŞ - Galatasaray
Tarih: 21 Şubat 2010
Saat: 19:00
Stad: BJK İnönü
Hakem: Fırat Aydınus
Şampiyonluğa dair çok umudum yok. Şansımızı yüzde 10-15 olarak görüyorum açıkcası. Ancak yarın kazanacağımızı düşünüyorum. Elimde bu düşüncemi dayandıracağım çok fazla neden de yok, maçın İnönü'de olmasından başka, ama son zamanlarda olmadığı kadar bir derbi galibiyetine inanıyorum. Şampiyonluk yarışı mı? Muhtemelen gelecek hafta Kayseri deplasmanında yapılacak puan kaybıyla tekrar sekteye uğrar ama derbiler önemlidir, kazanmak gerekir.

Bobo'dan gol bekliyorum ayrıca. Belki de en büyük özelliği büyük maç futbolcusu olması. Yarın da boş geçmeyecek umarım Galatasaray'ı. Nihat-Tabata-Tello üçlüsünden kim sahada olacak, Fink Arda'yı kitleyebilecek mi, çift forvet oynarsak daha mı iyi olur acaba? akla gelen ilk sorular...

Herkesin evinde kazandığı bir derbi olma yolunda ilerliyor BEŞİKTAŞ-Galatasaray rekabeti. Bizim deplasmandaki son galibiyetimiz 2003/04 yılında Olimpiyat Stadı'nda. Galatasaray ise son 13 maçta İnönü'de 1 kez kazanabilmiş.

Kontra besteler de hazır iki tarafta. Yenilenin canı çok sıkılacak sanki. Derbilerin güzelliklerinden biri de tribün kapışmaları tabii.. Tribün demişken, biz de bir fotoğrafla ve o maçın sloganıyla analım geçen sene ki derbiyi;

BEKLEDİĞİMİZ AN, İŞTE BU AN!

Maç ile ilgili sayfalar: Derbiler 2009/10 - BEŞİKTAŞ vs Galatasaray - 2009/10 Süper Lig'de BEŞİKTAŞ - İstatistikler 2009/10 - 5.hafta / Galatasaray 3-0 BEŞİKTAŞ

Hiç yorum yok: