15 Aralık 2009 Salı

Puan Farkı 7'ye Çıktı; 0-1

A2 Takımımız, bugün 17.hafta maçında İstanbul BŞB ile deplasmanda karılaştı. Takımımız, karşılaşmadan 1-0 galip ayrıldı. Golümüzü 10.dakikada Necip attı.

Biz maçımızı kazanırken, Galatasaray'ın Fenerbahçe ile 0-0 berabere kalmasıyla da puan farkı 7'ye çıktı. Böylece ilk yarının bitimine 1 hafta kala avantajımızı iyice büyütmüş olduk.

İlk yarının son maçında ise gelecek hafta Kasımpaşa'yı ağırlayacağız...

# Takım Maç Puan Averaj
1- BEŞİKTAŞ 15 maç 40 puan +32
2- Galatasaray 15 maç 33 puan +23
3- Fenerbahçe 15 maç 29 puan +10
4- Kartalspor 15 maç 20 puan -10
5- Bursaspor 15 maç 17 puan -2
6- İstanbul BŞB 15 maç 16 puan -4
7- Kasımpaşa 15 maç 15 puan -12
8- Boluspor 16 maç 12 puan -13
9- Kocaelispor 15 maç 3 puan -24

Takımımız Gol Krallığı
Can Erdem 17 gol
Ali Küçik 9 gol
Mehmet İncebacak 2 gol
Onur Bayramoğlu 2 gol
Ömer Karancı 2 gol
Sezer Özmen 2 gol
Caner Turp 1 gol
Cumali Bişi 1 gol
Gökhan 1 gol
Necip Uysal 1 gol
Orhan Gülle 1 gol
Ömer Faruk 1 gol

3 yorum:

Pamukk dedi ki...

egesi marmarası vs ayrı liderleri var falan filan da devamı nasıl olcak prosedür nedir?
yoksa biz marmaranın şampiyonuyuz diyip bitircez mii?

Ömer dedi ki...

4 bölge var. Bu 4 bölgede ilk 2 sıralarda yer alan 8 takım bir üst tura yükselecek.

Bir üst turda bu 8 takım 4'erli 2 grup oluşturacak. Tarafsız sahada tek devre usülüne göre karşılaşacaklar. 3 maç sonunda iki grubun birincisi finale yükselecek.

Final tek maç üzerinden oynanacak ve kazanan A2 Ligi Şampiyonu olacak.

Ben de uzun süredir merak ediyordum ama üşeniyordum araştırmaya. Bu soru iyi oldu, ben de öğrenmiş oldum :)

Pamukk dedi ki...

aynen, unutuyodum araştırmayı, burda görünce sana sorayım dedim.
teşekkürler:)