15 Eylül 2009 Salı

RAIBC 1.Maç | Kepez Belediyesi - BEŞİKTAŞ

An itibariyle yazıyı okuyacakların çok umrunda olmayacak Erkek Basketbol Takımımız biliyorum ancak ben yine de paylaşmak istedim bu bilgileri.

Erkek Basketbol Takımımız, sezon öncesi hazırlıkları kapsamındaki ikinci turnuvasına 15-18 Eylül tarihlerinde Antalya'da katılacak. Turnuvanın isminin maşallahı var; "Rixos Antalya International Basketball Cup". Ben başlıklarda bu turnuvaya kısaca RAIBC demeyi düşünüyorum.

3'er takımlı iki grupta takımlar 15-16-17 Eylül tarihlerinde birbirleriyle karşılaşacak. Maçlar sonunda iki grubun birincileri, ikincileri ve üçüncüleri birbirleriyle eşleşecek ve Pazar günü final, üçüncülük ve beşincilik maçları yapılacak.

İlk maçımız 17.30'da Kepez Belediyesi ile.

15 Eylül Salı
17.30 Kepez Belediyesi - BEŞİKTAŞ
16 Eylul Çarşamba
19.45 Kepez Belediyesi - Ludwigsburg
17 Eylül Perşembe
17.30 BEŞİKTAŞ - Ludwigsburg

Hiç yorum yok: