5 Ağustos 2009 Çarşamba

Kartalyuvasi.net yeni sezona hazır...

Hayatsensin ile birlikte yürütmeye çalıştığım bir sitem daha var, bilen bilir; Kartalyuvasi.net . İddialı bir dizaynı yok, son derece basit bir şekil şemal ile yola devam ediyor. BEŞİKTAŞ ve Milli Takımlar ile ilgili ilgi çekebileceğini düşündüğüm istatistikler var. Hayatsensin'in sağ sütunundaki linklerin birçoğu da Kartalyuvasi.net'e yönleniyor zaten.

Yeni sezon öncesi anasayfasında ufak tefek değişiklikler yaptım. Yeni sezon sayfalarını açtım, 2008/09 sayfalarını arşive taşıdım -aynen burada olduğu gibi- ve yeni sezona hazır hale getirdim. Bunu da buradan bir duyurayım dedim. Şimdi veya sezon ilerledikçe değişik BEŞİKTAŞ istatistiklerine ulaşmak istiyorsanız Kartalyuvasi.net nette bir yerlerde.

www.kartalyuvasi.net & www.hayatsensin.net

2 yorum:

The Eagle Abroad dedi ki...

Valla Ömer süper bir site, bayada zahmetli bir is belli... Tebrikler, insallah aynı sekilde uzunca bir zaman götürürsün bu isi....

Ömer dedi ki...

Cok tesekkurler abi :) 2001'den beri kendi capimda bir seyler yapiyorum. Umarim uzun sure daha goturecegim :) Begenmene cok sevindim.