23 Mayıs 2009 Cumartesi

HENTBOLDA ŞAMPİYON BEŞİKTAŞ #2

Şampiyonluk maçımız ile ilgili yazıyı kısa videolarla anlatırsam daha iyi olur diye düşündüm. 7-8 çekim yapmama rağmen buradaki internetimin yavaşlığı ve videoların boyutunun büyüklüğü nedeniyle ancak 3'ünü bloga yükleyebildim.

Bu video'yu salondaki ortamı az çok hissetmeniz için koyuyorum. Her hücümda rakibi rahatsız edecek bir gürültü vardı salonda. Yenilen her golden sonra hemen tezahurata girildi. Kazanılan her topta ise 'oleyyy' sesleriyle inletildi salon. Tribünler tıklım tıklım olmasa da, iyi bir atmosfer yaratabilecek düzeydeydi. Gelenlerin ayaklarına sağlık.

İşte karşınızda Zeliç. Metnini bu sezon içerisinde çok kez duymuştum ancak kendi gözlerimle görebilmek Perşembe gününe kısmetmiş. Tribün kendisini çok seviyor, bu kesin. Ancak kendisi de bu sevgiyi sonuna dek hakediyor. BEŞİKTAŞlıyım diyen her insan bu adamı bir kez izlemeli bence. Gözündeki hırs ve mücadele görülmeye değer. Her golden sonra tribüne dönüşü ve kendinden geçişini anlatmaya bile gerek yok. Sadece Zeliç ile de bitmiyor elbette. Utku'yu, Ramazan'ı ve diğer oyuncularımızı unutmak haksızlık olur. Onlar da çok değerli bizim için. Onlar da en az Zeliç kadar hırslı ve istekliydi.

Bir sezon boyunca çok çalışan, ligi ikili averaj nedeniyle lider bitiren bir takımı 3 kez arka arkaya yenen Takımımız, bu şampiyonluğu sonuna kadar haketmişti. Bu mutluluk herkesten önce onların hakkı. Çok güzel kutladık şampiyonluğumuzu. Bu kadar içiçe olabilirdi ancak tribün ile taraftar. Aynı görüntüyü Voleybol Erkekler Takımımızın 2.lig final grubu'ndaki son maçından sonra da görmüştük. Onlar da çok cana yakındılar. Bu da amatör branşların vazgeçilmez artısı.

Taraftarımız ayrıca maç sonunda 3-4 dakika boyunca 'Yönetim uyuma, maaşları unutma' diyerek, şube'ye karşı ilgisiz kalan yönetime gönderme yapmayı da ihmal etmedi. Bu hareket gecenin benim için en anlamlı hareketlerindendi.Umarım yönetim de o tezahurata, taraftarın o uyarısına kulak verir ve oyuncularımız sonuna kadar hakettikleri maddi karşılığı alır en kısa sürede.

Bu güzel sezon ve bu anlamlı gece için hepinize teşekkürler KARTALLAR... Sizlerle gurur duyuyoruz!

Maç ile ilgili sayfalar: Hentbol 2008/09

Hiç yorum yok: