30 Ocak 2009 Cuma

Shay Doron'dan mesaj var

23 Ocak günü yazdığım yazıda Shay Doron'un ülkesine döndüğünden bahsetmiştim. (Tıkla Oku) Daha sonra kendisinin resmi internet sitesinde buldum kendimi. Sitede dolaşırken doldurulup gönderilebilecek, Shay Doron ile ilgili düşüncelerin yazılabileceği bir form buldum.

O ana kadar Doron'un gitme sebebi olarak, deplasmanlarda Gazze olaylarından dolayı tepki görmüş olabileceği vardı aklımda. Dolayısıyla bir mail atıp, BEŞİKTAŞ oyuncusu olarak bulunduğu dönemde yaptığı her şey için teşekkür etmek istedim. En azından deplasmanlarda ona kötü muamelede bulunan insanlar var ise, kötü bir imaj oluşmasındansa, onu destekleyen insanların da olduğunu bilmesini istedim. Ve maili attım. Her şey için teşekkür ettim ve bir gün tekrar BEŞİKTAŞ forması ile onu tekrar görmeyi çok isteyeceğimi belirttim. Bugün cevap gelmiş. Ancak cevapta yazılanlar benim maili atmadan önce düşündüklerimle bağdaşır şeyler değil. Sanırım olay Gazze olayları ve alabileceği olası tepkiler değil. Maddi sorunlar söz konusu muhtemelen.

İşte Shay'in cevabı;
Thanks for all your support i enjoyed my stay very much in Istanbul
and Besiktas, sadly as professional as i was with the club and
basketball i did not get the same in return from and am still not
getting it in return. I hope things work out this year between the
club and I and one day maybe again be in a Besiktas uniform,
Thanks again for making me feel loved and at home!!
Shay


Kısacası diyor ki; İstanbul ve BEŞİKTAŞ'ta kaldığım sürece çok eğlendim. Ama üzgünüm ki, kulüptekiler benim onlara davrandığım kadar profesyonelce davranmadılar bana. Ve hala davranılmıyor. Umarım bu sene kulüp ile aramda her şey düzelir ve bir gün belki tekrar BEŞİKTAŞ forması giyerim.

Mailimin umursanmasına mı sevinsem, Doron'un gitme sebebinin bize yansıtıldığı gibi olmamasına mı kizsam, bilemedim. Yine de gelen cevabı buraya yazmak istedim. Okuyan herkes en azından, bir de olayı Shay Doron açısından görür böylelikle...

Hiç yorum yok: