22 Aralık 2008 Pazartesi

Hentbol | Zirveye adım adım; 31-27

Zirveye adım adım diyorum çünkü hala zirvede değiliz. Tabii bunun sebebi takımımız değil, fikstür. Lider İzmir BŞB'nin 10 maç yaptığı ligde, biz 8 maç oynayabildik şu ana kadar. Hentbolda Avrupa Kupası müsabakalarının haftasonları oynanmasından dolayı fikstürümüz baya değişti sezon başından beri. Neyse ki bu süreçte güzel bir avantaj elde etmiş olduk. Lider İzmir BŞB 10 maçta 17 puan toplarken, biz 8 maçta 16 puan topladık. Yani eksik iki maçımızı kazandığımız an, 3 puan fark atmış olacağız şu anki lidere.

Bugün nihayet 8.maçımızı oynayabildik. Evimizde Polis Akademisi'ni 31-27 yendik ve namağlup yürüyüşümüzü sürdürdük. Kısacası, takımımız çifte kupaya doğru emin adımlarla ilerliyor...

Maçla ile ilgili sayfa: Hentbol 2008/09

Hiç yorum yok: