3 Mart 2011 Perşembe

Bir Antep Ekibi Geçildi, Sıra Diğerinde... 0-3

İlk maçtaki skordan sonra bu maçın pek bir önemi kalmamıştı. Ancak 18 kişilik kadro açıklandığında ister istemez heyecanlanmıştık. Ben, maç TRT 1 dururken TRT Haber'den yayınlanınca maçı izleme imkanımı kaybettim. Bu yüzden genç oyuncularımızın performansı hakkında bilgi sahibi değilim.

Bu maçın özetini en iyi yukarıdaki fotoğraf anlatır herhalde. Bu tabloyu bir çoğumuz yıllardır bekliyorduk ve nihayet bugün şahit olduk. Başta Muhammed olmak üzere diğer genç oyuncularımızın da yıllarca bu formayı başarıyla terletmesi dileğiyle...

Kupada 5.kez üst üste kazanmış olduk böylece. Toplamda ise 7.maçımızda 6.galibiyetimiz oldu. 11 Kasım 2010'da oynanan ve 1-0 kaybettiğimiz maçın rövanşını ise iki maçta 8 gol ile fazlasıyla almış olduk Gaziantep BŞB'den. Kupadan bugüne kadar kazandığımız ödül miktarı da 1.375.000 USD'ye çıkmış oldu. Sonuç olarak yavru Antep'i eledik, sıra babasında...

Maç ile ilgili sayfalar: 2010/11 Türkiye Kupası'nda BEŞİKTAŞ - İstatistikler 2010/11 - Türkiye Kupası Tarihi I - Türkiye Kupası Tarihi II

4 yorum:

Şairler Parkı dedi ki...

İnegöl'e gruplarda kaybedip, tek yenilgiyi orada alıp, kupayı almıştık. Toteme devam:)

Ege

Ömer dedi ki...

Bak o aklıma gelmemişti benim. Bu benzerlik ve benim para hesaplarımla alacağız kupayı artık :)

Şairler Parkı dedi ki...

İçim rahat benim, aldık gözüyle bakıyorum:)

Ege

Ömer dedi ki...

Kupayı alacaksak finale de Abdullah Avcı ve tayfası çıksın bari :s