13 Ocak 2011 Perşembe

CEV Kupası'nda 4'lü Finallerdeyiz!

Bayan Voleybolcularımızın maaş konusunda diğer amatör branşlardan daha rahat olduklarını sanmıyorum. Hal böyle olunca ortaya koydukları performans ve elde ettikleri başarılar çok daha anlamlı ve önemli oluyor. Açıkcası ben Avrupa'da bu kadar ilerleyebileceğimizi düşünmemiştim ancak kızlarımız beni şaşırtmaya devam ediyor tam gaz...

Akatlar'da 3-0 yendiğimiz Volley Köniz'i bir kez daha yenerek, son 8'e adım atmayı başardık. Geçmişinde Şampiyonlar Ligi Çeyrek Finali bulunan ancak son yıllarda üvey evlat muamelesi gören bir şube için önemli bir başarı...

Tüm oyuncularımıza ve teknik heyetimize tebrikler! Helal size bu yollar...

Set Sonuçları: 20-25, 26-28, 27-29

Maç ile ilgili sayfalar: Voleybol 2010/11

ÖNEMLİ NOT: Kupada yükseldiğimiz tur çeyrek final değilmiş. Şu an kupada 8 takım varken, bu turu geçecek 4 takım, Şampiyonlar Ligi'nden gelecek 4 takım ile eşlecekmiş ve takım sayısı tekrar 8'e çıkacakmış. Böyle de garip bir statüsü varmış CEV Kupası'nın bu sezon...

Hiç yorum yok: