6 Ağustos 2010 Cuma

Nostalji Bizi Çağırıyor: HJK Helsinki

Nostalji yapıyoruz bu turda. 1994/1995 sezonunda Kupa Galipleri Kupası ilk turunda 2-0 ve 1-1'lik skorlarla elediğimiz HJK Helsinki ile eşleştik. Benim açımdan da nostalji oldu çünkü hayatımdaki ilk deplasmanlardan birini o zamanlar Helsinki'deki maça giderek yapmıştım.

Ayrıca şaşırtıcı bir kura oldu. Ben daha zorlu bir takım bekliyordum kura şanssızlığımız gereği. Gruplara kalırsak orada 4.torbadan baba bir takım çekeceğiz demek ki.:)

İlk maç 19 Ağustos'ta İstanbul'da. Camiamıza hayırlı olsun bu kura...

Not: Bu linkte 0.45-1.35 arasını izlerseniz HJK Helsinki ile ilk eşleştiğimizde attığımız golleri izleyebilirsiniz: tıkla (youtube linkidir)

4 yorum:

Adsız dedi ki...

İşte aklıma gelen ilk mevzu buydu "biz bu takımla 94 - 95 sezonunda karşılaştık"

İlk maçtaki gollerin birini penaltıdan Ertuğrul sağlam atmışken 2. maçta 1-0 geriye düşmemize rağmen eşitliği sağlamış ve turu geçmiştik.

Sonrası mı ?

İnönüde Auxerre karşısında 2-0 dan kısa süre içinde 2-2 ye yakalanmamız ve deplasmanda 2-0 la turu hediye etmemiz.

Hürol

stalker dedi ki...

oha helsinki'ye deplasman :) helal valla. ben inönü'deki 2-0'lık maça gitmiştim. bir sürü de gol kaçırmıştık.

Ömer dedi ki...

Diğerini de Oktay atmıştı gollerin. Hatta çok uygun pozisyonda vermemiş ve golü atmıştı. Kaçırsaydı o pozisyonu ne olurdu bilmiyorum. Bu maçın gollerini yıllar sonra nette bir yerde izlediğimi hatırlıyorum ama nerede unuttum.

Deplasmanda da Oktay ile eşitliği sağlamıştık, dakika 75 civarı birşeydi. Yanımızdaki adamların stada şişe şişe içki sokabildiğini görünce babamla şok olmuştuk, medeniyet işte bu demiştik :)

Ömer dedi ki...

Buldum linki ve ekledim yazıya :)