24 Şubat 2010 Çarşamba

Arma Sevdalıları Seba'yı Cennete Çevirdi...

Pazar günü Son Barikat BEŞİKTAŞ önderliğinde güzel bir atmosfer oluşturulmuştu hentbol maçında. Birçoğumuz fotoğrafları gerek Son Barikat'ın sitesinde, gerek forza'da görmüştür ama buraya da link koymayı uygun görüyorum. Blog arşivinde de yerini almalı bu organizasyon. Tabii yazı kuru kuru gitmezdi, onun için bir fotoğrafı da aflarına sığınarak aşırdım. :)

Maça münferit gidip destekleyenlerin ve grup halinde pankartlar yapıp bu güzel atmosferin oluşmasını sağlayanların yüreklerine sağlık... Bu güzel insanlarla aynı sevdayı paylaşmak çok güzel...

Daha fazla fotoğraf görmek isteyenleri Son Barikat BEŞİKTAŞ'ın sitesine alalım.

1 yorum:

Şairler Parkı dedi ki...

İşler yoğun, zaman olarak da kötü bir dönem. Bu yüzden yazamadım ayrıntılı bloga bile.

Yaşadığım en iyi atmosferlerden biriydi diyebilirim. Maç öncesi takım baklava ikram etti bizlere. Ki bu zamana kadar böyle bir örnek görülmüş müdür bilmem, ben ilk defa şahit oldum. Maçın başlaması için takımlar sahaya geldiğinde, açılan pankartlar sonrasında oyuncularımızın şaşkınlığı da bir o kadar güzeldi. Dakikalarca sallandı pankartlar, maçın sonlarına doğru tekrar açıldı.

Para almadan, özveriyle oynayan bu takım karşısında boynumuz bükük ister istemez. Tüm olumsuzluklara rağmen çekip gitmedikleri için de şükranların en büyüğünü duyuyorum.

Ege