21 Ocak 2010 Perşembe

Değişiklik...

Zoraki bir ufak değişiklik oldu blogda. Sağ sütundaki puan durumları şekil değiştirdi. Çarşamba öğlen saatlerinden bu yana değişiklik yapamıyordum, bir tuhaf çıkıyordu puan durumları. Her satır arasında boşluk vs. Ne yaptıysam düzeltemedim. Sonunda 'listeleme' yöntemiyle tek tek yazarak puan durumlarını tekrar bloga girmeyi başardım.

Haliyle başlıklar büyüdü oldu. O sorun değil de, BEŞİKTAŞ'ımızı eski puan durumlarında beyaz ile kalınlaştırmıştım. Burada onu yapamıyorum. İşin ilginç yanı, biten şampiyonalar kısmında bir sorun yok. Nedense sürekli güncellenen kısımda böyle bir sorunla karşılaştım. Anlamadım, gitti valla...

Umarım 'Haftanın Programı' kısmında da bir hata çıkmaz bugün yarın. Yoksa orada da bir değişiklik yapmak zorunda kalacağım...

2 yorum:

FBA dedi ki...

yazıyı nerede hazırlıyorsun bilmiyorum ama blogger yazı editöründe yazıyorsan aradki boşluğun nedeni <*div align="justify"> kodları her satır arasında bu kodlardan 1 tane olmalı... baştaki ve sondaki * olmayacak

Ömer dedi ki...

Hiç bir kod girmiyordum ben hocam. Microsoft Word usülü rengi, bold italic underline ne istiyorsam seçiyordum, kodlamayı otomatik yapıyordu. Nedense bir anda böyle boşluklar bırakmaya başladı. Çözemedim bir türlü. Sanırım temadan kaynaklanan bir problem. Gerçi öyleyse bile bu zamana kadar neden bir sorun olmamıştı, onu da bilmiyorum.