25 Aralık 2009 Cuma

Marmara'dan Pascal Geçti...

Çarşamba günü yazdığımız gibi Marmara Üniversitesi Göztepe Kampüsü'ndeydik. Marmaralı Kartallarla geçirdim tüm günü, sağolsun çok iyi ağırladılar beni. BEŞİKTAŞ aşkı için verdikleri emekleri görünce takdir etmemek imkansız. Çok güzel bir panele imza attılar yine. Yine diyorum çünkü Karakartal Forum'a da bundan 2 yıl önce ev sahipliği yapmışlar.

Konuklardan Haldun Boysan bir aksilik yüzünden gelemedi. Erdem Ulus, Itır Esen, Bayram Bektaş ve Pascal Nouma bizlerleydi. Çok keyifli ve herşeyden önemlisi samimi bir ortam vardı. Ara ara tezahuratlar, ara ara Pascal'ın esprileri, ara ara ciddi konularla su gibi aktı geçti 2 saat. Ben hiç bitmesin istedim valla...

Ayrıntıları insanlar haber1903.com ve gazetelerde okumuştur, ondan dialogları vs. yazma gereği duymuyorum tekrar.

Aşağıdaki videolardan biri panelden, diğeri ise Pascal'ın salondan çıkıp üniversiteden ayrılmak üzere arabasına doğru yol aldığı sıradan. Meşalelerle uğurlandı kendisi. Çok güzel görüntüler çıktı ortaya. Hakkı verilerek yakıldı Göztepe Kampüsü panelden sonra.

Tekrar bu güzel günde emeği geçenlere çok teşekkürler... Yüreklerinize sağlık...

Hiç yorum yok: