20 Kasım 2009 Cuma

TBL 6.Hafta | Aliağa Petkim - BEŞİKTAŞ

Aliağa Petkim - BEŞİKTAŞ
Tarih: 21 Kasım 2009
Saat: 16:00
Salon: Enka
TV: Skytürk
Ligde ismi en zor yazılan rakip ile karşılaşıyoruz bu hafta. Bu takımın 3 ismi var çünkü. Bazı yerlerde Aliağa Petkim, Bazı yerlerde Aliağa Gençlik, bazı yerlerde ise Aliağa Belediyesi. Ben de geçen sene Aliağa Belediyesi yazmışım ama bu sene bir iki kaynakta takım isminin Aliağa Petkim olarak geçtiğini gördüm. Bu kez böyle yazayım dedim. :)

Yenilmezliğimizin sona erdiği geçen haftadan sonra yeni bir seriye başlayabilmek için fikstürümüz yeterince elverişli. Önümüzdeki 4 maç sırasıyla Aliağa Petkim (D), Bornova Belediyesi, Oyak Renault (D), Kepez Belediyesi. Yani 9.hafta sonunda 9'da 8 yapmamız içten bile değil. Ki ben en kötü ihtimalle 9'da 7 yapacağımızı düşünüyorum. 7 galibiyetten aşağısı sürpriz olur benim için.

Rakibimiz lige iyi bir başlangıç yapamadı, 5'te 2 yaptılar. Halil Üner'in gelişiyle beraber sene başındaki yabancılarını 1'i dışında değiştirdiler. En son Vladan Vukosavljevic ile anlaşmışlar. Bu sezon 6.maçımız ve 3.kez bizimle karşılaşacak takım bizim maçımızdan 2-3 gün önce transfer yapıyor. İlginç bir durum.

Bizde Engin dışında eksik yok. Kendi oyunumuzu oynar ve serbest atış çizgisinde geçen haftadan daha başarılı olursak, bu maçı kazanmamamız için hiç bir neden yok...

Yeni bir seri için SALDIR BEŞİKTAŞ!

Maç ile ilgili sayfalar: Basketbol 2009/10 - Aliağa Petkim 90-104 BEŞİKTAŞ 2008/09

Hiç yorum yok: