14 Kasım 2009 Cumartesi

İşte bu be! | BEŞİKTAŞ 3-0 Galatasaray

Skoru öğrendiğimde verdiğim tepkiyi başlığa yazmayı uygun gördüm çünkü açıkcası böyle net bir galibiyet beklemiyordum. İlk 5 haftada aldığımız sonuçlar bu tür bir galibiyet alabileceğimizi düşündürtmemişti bana.

Takımın düzeldiğine inanabilir miyiz, yoksa bir maçlık patlama mı yaşıyoruz bilemiyorum şu an için. Bunu gelecek haftalarda çok daha iyi görebiliriz. Bu yüzden şimdiden 7.haftada Ziraat Bankası'na karşı göstereceğimiz performansı merak eder hale geldim...

Tabii ne olursa olsun bir derbiden 3-0'lık net bir skor ile ayrılmak çok güzel. Ki bu Erkek Voleybol Takımımızın, bir süredir 1.ligde kötü günler geçirmesi ve 2.lige düşmesi nedeniyle bizlere yaşatamadığı bir duyguydu.

Fotolara bakılırsa oyuncularımız da bu galibiyete çok sevinmişler ve öneminin farkındalar. Set sonuçları: 25-18, 25-23, 25-20. Böylece 6.hafta sonunda 7 puana çıkıyoruz. Bu galibiyet bize muhakkak bir iki basamak atlatacak sıralamada.

Bu güzel galibiyet için tüm oyuncularımıza ve teknik heyetimize teşekkürler...

Maç ile ilgili sayfalar: Voleybol 2009/10 - Derbiler 2009/10

Hiç yorum yok: