24 Kasım 2009 Salı

Direnemedik; 101-76

Maçı izleyemedim. Skoru da canlı takip edemedim. Periyotlara göre sayı dağılımlarına bakarak konuşuyorum. Birinci periyotta rakibe iyi karşılık vermişiz 3 sayı yenik kapasak da periyotu (26-23). İkinci periyotta ise direnç gösterememeye başlamışız. İlk yarıyı 49-33, üçüncü periyotu da 80-52 yenik kapamışız. Haliyle son periyotta iki takım da daha az süre bulan oyuncularını sürmüş sahaya. Bu süreçte fark biraz eritip 25'e düşürmüşüz ve maç 101-76 Unics Kazan lehine bitmiş.

Newley forma giymemiş. Neden forma giymediğini bilemiyorum ama fazlasıyla merak ediyorum. Şubede gelinen nokta itibariyle sakatlık haberine maddi nedenden oynamamasından daha çok sevinebilirim. Bu sorunları tekrar yaşamak bu yenilgiden daha fazla moral bozar açıkcası...

İstatistikler
Mire Chatman 19 sayı 6 ribaund 9 asist
Lonny Baxter 19 sayı 4 ribaund
Cevher Özer 15 sayı 6 ribaund
Muratcan Güler 11 sayı 3 ribaund 1 asist
Kerem Özkan 6 sayı 5 ribaund
Kevin Fletcher 6 sayı 5 ribaund
Haluk Yıldırım 0 sayı 2 ribaund 1 asist

Maç ile ilgili sayfalar: Basketbol 2009/10 - Avrupa'da Erkek Basketbol Takımımız

Hiç yorum yok: