30 Ekim 2009 Cuma

Basketbol Erkekler | Eurocup 2009/2010 Fikstürü

Kuralar çekildi, takımımız, İspanya'nın DKV Joventut, Rusya'nın Unics Kazan ve Almanya'nın Telekom Baskets Bonn ile (D) Grubu'nda karşılaşacak.

Kura çekimi şanssızlığımızdan tekrar bahsedecek değilim. Hiç şaşırmadım bugün bize çıkan rakipleri görünce. 1. ve 2.torbanın en güçlü takımları DKV Joventut ve Unics Kazan'ın bizim grubumuzda oluşunu normal karşıladım. "Kader" diye bir şey var sonuçta bu dünyada ve ben inanırım. Camiamızın kaderi de bu; kura çekimlerinde hep şanssız olmak, hep en zoru çekmek.

İlk tahminim 2 galibiyet 4 mağlubiyet ile 3.olup bu turda kupaya veda edeceğimiz yönünde. Bu felaket tellallığı değil tabii ki, sadece bir tahmin. Umarım benim beklentilerimin üzerine çıkar takımımız ve beni yanıltırlar. Bunu öyle çok isterim ki.

İlk maçımız 24 Kasım'da, Unics Kazan ile...

1.Hafta:
24 Kasım Salı: Unics Kazan (Rusya) - BEŞİKTAŞ
2.Hafta:
1 Aralık Salı: BEŞİKTAŞ - Telekom Basket Bonn (Almanya)
3.Hafta:
8 Aralık Salı: BEŞİKTAŞ - DKV Joventut (İspanya)
4.Hafta:
15 Aralık Salı: DKV Joventut - BEŞİKTAŞ
5.Hafta:
5 Ocak Salı: BEŞİKTAŞ - Unics Kazan
6.Hafta:
12 Ocak Salı: Telekom Basket Bonn - BEŞİKTAŞ

1 yorum:

Smyrna dedi ki...

bu kadar olamaz ya :)