10 Ekim 2009 Cumartesi

Geocities'den arta kalanlar...

(2001/2002 sezonu, BEŞİKTAŞ 2-2 Galatasaray)

Geocities.com'u bilen bilir, 2000'lerin başında insanlara web sitesi yapma şansı veren
sitelerden biridir. Bu işlerin bu kadar yaygın olmadığı, insanların bir şeyler yapmayı isteyip yapamadığı zamanlarda çok popülerdi. Daha sonra teknolojinin gelişmesi ve insanların web sitesi kurma konularında gelişmesiyle popülerliğini yavaş yavaş yitirdi. Yahoo bir süre önce açıklamıştı, bir yerlerde okumuştum. Demin de bir arkadaş yeniledi haberi. 26 Ekim 2009 tarihinde geocities.com'a kilit vuruluyor. Şaka maka bir dönem kapanıyor.

Ben de 2001'de, interneti yeni yeni öğrenirken geocities'e üye olanlardandım. Şu an aktif durumda bulunan kartalyuvasi.net, o zamanlar kartalyuvasi.cjb.net adresiyle kendi çapında yayın yapıyordu. Benim sitemde kullandığım tüm fotoğraflar da geocities server'larında yüklüydü. Bugün yakında kapanacağını duyunca gireyim dedim.

Karşıma enfes fotoğraflar çıktı. 2001-2002'de yüklenmiş futbol ve basketbol takımlarımızla ilgili fotoğraflar. Yavaş yavaş koyacağım buraya o fotoğrafları. Biraz nostalji herkese iyi gelir herhalde.

Bu yazı vesilesiyle sevincimi paylaşmak istedim. Yukarıdaki fotoğraf ile bir parmak bal çalayım herkesin ağzına. İlerleyen günlerde de donatayım blogu diğer eski fotoğraflarla.

Hiç yorum yok: