11 Eylül 2009 Cuma

5.Hafta | Galatasaray - BEŞİKTAŞ

Galatasaray - BEŞİKTAŞ
Tarih: 12 Eylül 2009
Saat: 21:00
Stad: Ali Sami Yen
Hakem: Bülent Yıldırım
Şanşımızın tutmadığı bir deplasmana gidiyoruz. Şanşsızlığımızın yanısıra, sık sık doğrandığımız bir deplasmana gidiyoruz aynı zamanda. Son 2 sezondur olanları çok net hatırlıyoruz. Öncesini hiç açmayalım zaten.
Bu maç bir yerde "dönüm noktası" özelliği de taşıyor. Bir yenilgi durumunda puan farkı 9'a çıkıyor, daha 5.haftada. Bizim ligden kopuşlarımızın ne denli kötü olduğunu geçmişten biliyoruz. Kazanırsak puan farkı 3'e inecek. Bunun yanısıra bir ivme kazanıp, çıkışa da geçebiliriz. Tabii Manchester United maçı öncesi hem taraftara, hem takıma vereceği morali de es geçmemek lazım. Yarın ki maç sadece bir 3 puan mücadelesi değil, daha ötesi yani.
Kim sakat, kim oynayabilecek bilemiyoruz an itibariyle. Sürpriz bir kadro çıkması muhtemel. Daha önce oynaması zor denilen bazı oyuncularımızın sahada olması muhtemel. Yine de her türlü eksik gediğe rağmen ben takıma güveniyorum, sağlam defansımız ve ilk 4 haftadan dolayı hırs dolu olacak forvet hattımız ile galibiyet çıkarabileceğimizi biliyorum.
Birileri Eski Açık'ın bir kısmının üstünü kapatmaya kalkıp, deplasman tribününün üstünü kapatmıyor. Tüm tribünü kapatma çalışmasına aynı anda başlamak yerine deplasman tribününü es geçiyorlar. Ardından da ortaya çıkıp yetişmedi mavalı okuyorlar. Sonra da şirin gozükmek için "yağmurluk dağıtacağız" açıklaması geliyor. Yer miyiz biz bu numaraları? Yemeyiz. Kulübümüzün bu an devreye girip, biz de yağmurluk dağıtacağız açıklaması son derece yerindeydi. Kimseye ihtiyacımız yok çok şükür.
Yarın tribünde olacak, yağmuru rüzgarı yiyecek, son 11 yılda 1 galibiyet çıkartılabilen, mütemadiyen hakem tarafından doğrandığımız deplasmana onca para verip, onca zahmet çekip gidecek tüm BEŞİKTAŞlı kardeşlerimin, abilerimin ayaklarına, ağızlarına, yüreklerine sağlık. Orada olmak için neler vermezdim neler....
YAĞMURLU BİR GÜNDE GÖRMÜŞTÜM SENİ,
ÜSTÜNDE ÇUBUKLU FORMALAR VARDI.
BİR ANDA TUTULDUM AŞIK OLDUM BEN,
HAYATIN ANLAMI SİYAH-BEYAZ'DI!

Maç ile ilgili sayfalar: BEŞİKTAŞ vs Galatasaray - 2009/10 Süper Lig'de BEŞİKTAŞ - İstatistikler 2009/10 - 2009/10 Derbiler

1 yorum:

aksilaz dedi ki...

Beşiktaşı zorlayacak en önemli etken 6 yabancı kısıtlaması olacak. Galatasaray eğer Ayhan olsa idi ilk yarıda kopartacagı maç olurdu ancak Denizli yenilmemek için elinden geleni yapacaktır. Tahminim :
Zorlanarakta olsa kazana bir Galatasaray.