30 Ağustos 2009 Pazar

Bildirilmeyen milyonlar...

Sivok+Zapotcny ikilisinin yaklaşık 9 milyon euro'ya bonservislerinin alınması ancak İtalyan basınında bu ikilinin maliyetinin yaklaşık 4-5 milyon euro olduğunun yazılması, Delgado'nun durduk yerde bonservisinin milyon euro'lar ödenerek alınması, İsmail Koybaşı ve Tabata transferlerine toplam 13.5 milyon euro harcanması vs... Bu kadar fahiş hatalar üst üste yapılınca insan sorgulamaya başlıyor olanı biteni tabii. Acaba başka (!) hesaplar mı var diye. Birçok teori ortaya çıktı bile. İbrahim Kızıl ile iyi iş ilişkileri olması gibi. Ben bu teorilerin hiç birine ihtimal vermemezlik yapamıyorum. Bu kadar büyük hataların yapılmasını aklım mantığım almıyor çünkü. Bu yönetimden ve bu başkandan her şeyi bekler hale geldim. Bir insanın kendi başkanı hakkında böyle şeyler düşünebilmesi de kulübün ne noktalara getirildiğinin kanıtı. Ancak bunları düşünmekte inanın haksız değiliz.

Mesela son Tabata transferindeki bonservis bedeli bile bir sebep. Borsaya bildirilmedi bile. Kulübün borsa ile ilgili işlemlerinden çok anlamıyorum. Ancak biliyorum ki bugüne kadar ne zaman transfer yapsak bonservis ücreti de borsaya bildirilirdi. Bu sefer bildirilmemiş, neden acaba? Herhalde kendileri de 8 milyon euro'luk bu transferin absürdlüğünün farkınavardılar. Belki de başka (!) hesapları var, bunu kamufle etmeye çalışıyorlar. Nasıl olsa taraftar susuyor, muhalefet hesap sormuyor. Göz önünde rakamları tekrar telafuz etmenin ne anlamı var değil mi?

Tüm bu olanın bitenin hesabını elbet bir gün birileri soracak. Bu dünyada soran çıkmazsa, ben diğer tarafta soracağım. O gün gelene kadar devam edin Yıldırım bey... Nasılsa senden de birgün gelir kurtuluruz...

Hiç yorum yok: