7 Temmuz 2009 Salı

Ferrari [nihayet] İstanbul'da!

Bir süredir gündemi meşgul eden Matteo Ferrari nihayet İstanbul'a geldi. Aslında gelişinin öğlen saatlerinde olacağı söylenmişti (15.30). Ben de dışarıda işlerim olduğu için gidemeyeceğimi düşünüyordum. İşlerimi bitirip eve geldiğimde, geliş saatinin değişip 19.30 olduğunu gördüm. Paldır küldür kendimi yollara atıp Sefaköy'e ulaştım. Yaklaşık 150 kişi vardı. Tribünümüzde önemli yere sahip abilerimiz de vardı bu topluluğu içerisinde

Ferrari görünür görünmez bir izdiham oldu ve açıkcası hoş bir karşılama olmadı. Sevgimizi hırçın yollardan belli ettik. Bazı arkadaşlar 15.30'dan beri bekledikleri için biraz agresif davrandılar. Bize yakışmadı, ne yalan söyliyim...

Futbolculuk kariyerine gram söz edemeyeceğim, ancak yerine transfer edildiği oyuncumuz Zapotcny ve Zapotcny'e tam 1 sene evvel yüksek meblağlar nedeniyle biraz garip karşıladığım bir transfer oldu. Bu kadar fazla para harcanması beni fazlasıyla rahatsız etmeye başladı açıkcası... Neyse.. Matteo Ferrari umarım takımımızda başarılı sezonlar geçirir ve beklentileri boşa çıkarmaz. Hoşgeldin Ferrari...

Hiç yorum yok: