26 Temmuz 2009 Pazar

Barış Kupası | Olympique Lyon 1-1 BEŞİKTAŞ

Fazla bir yorum yapmam yersiz olur, maçı izleyemedim çünkü. Günün tesellisi iki arkadaşımın ömür boyu unutamayacakları bir anlarında yanlarında olmamdı.

Bunu yanısıra; Lyon'a Barış Kupası'nda yine yenilmemek güzel. Umutları ikinci maça taşımak güzel. Nobre'nin gol atması güzel. Kötü bir oyun ile geçirdiğimiz söylenen ilk yarının ardından ikinci yarının belli kısımlarında iyi oynamamız güzel. Porto-Lyon 0-0 berabere kalsın. Biz, yenemiyorsak, Porto'yla da 1-1 berabere kalıp, yarı finale uzayalım. Bu plan da güzel.

2 yorum:

The Eagle Abroad dedi ki...

Kardesim bende senin gibi izleyemedim bugün, aynı sekilde acı çektik yani... Bu arada, Holosko ile ferrarinin sortlari baya bi uzunmu, yoksa resimde mi oyle cikmis anlayamadim... :))

Ömer dedi ki...

Ben de simdi senin yorumu okuyunca dikkat ettim abi. Sanirim bir zamanlar Amokachi'nin takildigi gibi takiliyor bu iki yabanci oyuncumuz da :)