26 Haziran 2009 Cuma

B Genç Takımımız Finalde!; 1-0

Çok istememe rağmen Çeyrek Final maçına gidememiştim. Neyse ki, rakibimiz Gençlerbirliği'ni normal süresi 2-2 biten maçta, penaltı atışlarıyla eledik ve Yarı Finale çıktık. Yarı Finalde aynı hatayı yapmadım ve bu sefer imkan yaratıp kendimi Vefa Stadı'na attım.

Rakip Konya Şekerspor'du. Kendilerini geçen sene Çeyrek Finalde elemiştik. Bu sezon Yarı Finalde rakibimiz olmuşlardı. İlk yarı iyi değildik açıkcası. Rakibimizin ilk 40 dakikada kaleyi bulan şut sayısı 5-6'yken, biz 2 pozisyon dışında etkili olamadık rakip kalede. Açıkcası ilk yarı sonunda hafif tedirginlik oluşmuştu bende. Bunun sebebi takımın bir gün önce uzatmalara giden bir maç oynamasıydı.

Ancak düşündüğümün tam tersine ikinci yarıda daha istekli ve daha etkili bir BEŞİKTAŞ bulduk sahada. Üstüste kornerler, ataklar geldi. Kaçan çok net iki gol pozisyonundan sonra golümüz geldi.

Kafa vuruşuyla güzel bir gol oldu. Golü kimin attığını telefonda soranlara 'bilmiyorum' cevabını verdim çünkü hala bilmiyorum kimin attığını. Ne yazık ki, oyuncularımızı ismen tanımıyorum.

Finaldeyiz. Rakip ise Altay. Trabzonspor'u eleyerek Finale çıktılar. Rakibimizi geçen sezon Yarı Finalde elemiştik. Maç Pazar günü, Bayrampaşa Çetin Emeç Stadı'nda. Başlama saati 17.30.

Kazanıyoruz, kupayı Bayrampaşa'da kaldırıyoruz. Kazanıyoruz, 4.kez üstüste mutlu sona ulaşıyoruz... Başka yolu yok! :)

1 yorum:

Kartal Bafiler dedi ki...

Final'de de galip geirler inşallah...