24 Haziran 2009 Çarşamba

2008-09 Sezonu TSBL İkincisi BEŞİKTAŞ

Maça gidebildim ve takımımızı sezonun son maçında canlı izleme şansına sahip oldum. Açıkcası maç öncesi ve sonrası yaşanılanlar, maçtan daha önemli ve anlamlıydı. Burayı okuyan kaç Galatasaraylı vardır bilemiyorum ama ben yine de yazayım; Teşekkürler bugün tribünde bulunan duyarlı Galatasaray taraftarına. Diğer branşlarda göremeyeceğimi güzellikler gördük bugün yine. Yukarıdaki fotoğraf da maç öncesi takımımızın tribünlere çağrıldığı andan.
Takımımız elinden geleni yaptı bugün. Güçlü bir rakibe karşı oynamalarına ve maç ilk periyot sonunda belli ölçüde kopmuş olmasına rağmen pes etmediler. İkinci periyot sonucu itibariyle farkın daha da açılmış olması da bir şey ifade etmedi onlar için. Mücadelelerine ikinci yarıda da devam ettiler, pes etmeden.
İkinci yarı ile birlikte farkı kapatmaya da başladık. İlk yarıyı 20 sayı (49-29) farkla yenik kapatan Takımımız, üçüncü çeyrek sonunda farkı 12 sayıya kadar (62-50) indirdi. Son periyot'a da hızlı hücümlardan bulduğumuz sayılarla giriş yaptık. Bir ara fark 4 sayıya kadar da indi hatta (64-60). Ancak bu dakikadan sonra oyuna tekrar ağırlığını koyan Galatasaray, yakaladığı 16-6'lık seri ile maçtan 80-66 galip ayrılmasını bildi.

Sezon boyunca çok emek verdiler, terlerinin son damlasına kadar savaştılar. 18 karşılaşmadan 15'ini kazandılar. Sezonu ikinci tamamladılar. Bu ligin çok üstünde kadrosu bulunan Galatasaray'ı saymazsak, tamamıyla yerli oyunculardan kurulu bu kadro aslında ligi zirvede bitirdi. Hepsiyle gurur duymamız, hepsine teşekkür etmemiz lazım. Ben bugün teşekkürü kendi çapımda onları yalnız bırakmayarak ettim. Siz de bu yazıyı okuyunca, onların farkınavararak, onları unutmayarak ve onların bu mücadelesine saygı duyarak teşekkürünüzü edin. Çünkü onlar bu teşekkürü fazlasıyla hakediyorlar.

SİZLERLE GURUR DUYUYORUZ!

Hiç yorum yok: