2 Şubat 2009 Pazartesi

Bir Bir Aşıyoruz Engelleri ; 1-0

Maçı izleyemedim. Çok bir yorum yapamayacağım. 2 haftalık İnönü serisini 6 puan ile geçmek önemliydi, lakin bizim dışımızda ilk 6'da yer alan tüm takımlar puan kaybetti bu iki haftada.

Takım yine ahım şahım top oynamamış. Kaçırılan poziyonlar ve verilmeyen bir gol olmasına dahi, çoğu BEŞİKTAŞLI oyundan memnun değil. Ben bugün kü oyunu değerlendiremeyeğim ama benim de hala memnun olmadığım şeyler var. Mesela Bobo'nun ilk 11'de olmaması ama aksine Serdar Özkan'ın ısrarla oynatılması gibi. Bilmiyorum bu saatten sonra değişen bir şeyler olur mu ama, Bobo'yu kupa golcüsü olarak anmak istemiyorum ben açıkcası.

Antalyaspor'a karşı 4'te 4. Haftaiçi beraberlik alabiliriz. Onların da gönlü olsun maksat.

Pozisyonlara gelince;
* Sayılmayan golümüz kesinlikle ofsayt değil. "Birileri" piero'ya bile yetersiz kalır dedi bu pozisyon için. Pozisyonlarımıza gol dememek için ne yapacaklarını şaşırıyorlar. Sivok'un topa vurduğu anı geçtim, top neredeyse yere çarpacakken bile ofsayt değil İbrahim Toraman.

* Antalyaspor'un sayılmayan ise golü buz gibi ofsayt. Hatta "buz gibi" tanımı bile yetersiz kalıyor. Bana kalırsa öncesinde de faul var. Antalyasporlu oyuncunun müdahelesi ile Rüştü'nün sol omuzu neredeyse 45 derece açı ile geri gidiyor. Pozisyon altı pasın içerisinde olduğuna göre, kalecinin dokunulmazlığı devreye girmeli.
* Korhan'ın koluna çarpıyor top Rüştü ile olan pozisyonunda ve Korhan'ın sağ kolu resmen açık. Ancak "birileri", Rüştü'nün elini tartışıyor hala. O kolun açık olması hiç sorun değil onlar için.

Uzun süredir Maraton'u izlemiyordum. Bugün maçı zamanında izleyemediğim için, Maraton'u izlemek zorunda kaldım. Açtığımda kırılma noktalarını gosteriyorlardı. Bir kez daha anladım ki ben o programı izlememeliyim. Durduk yerde günaha giriyorum. Birilerinin küfür yemek çok hoşuna gidiyor. Buna da eminim.

Maç ile ilgili sayfalar: BEŞİKTAŞ vs Antalyaspor - 2008/09 Süper Lig'de BEŞİKTAŞ - İstatistikler 2008/09

Hiç yorum yok: