29 Kasım 2008 Cumartesi

Hakem + Mustafa Denizli = 2-1

- Taraftarımız yine elinden geleni yaptı. Forumlarda, objektif olabilen başka takım taraftarlarının, taraftarımızın sesini bolca duyduğunu yazdıklarını gördük. Güzel destek verdiler takımımıza, her zaman olduğu gibi. Hepsinin ayaklarına,yüreklerine sağlık. Sizlerle gurur duyuyoruz!

Maça dönecek olursak;
- Volkan'ın ikinci goldeki degajı nasıl falso aldı, ıslak zeminin de etkisiyle nasıl sekti, nasıl düştü Güiza'nın önüne, anlamadım. Tabii bunda Zapo'nun hatasını da es geçmemek lazım. Her kritik maçta bizi yakmaya devam ediyor. Böyle pozisyonlar genelde Kadıköy'deki Galatasaray maçlarında olurdu, bugün bize de nasip oldu.

- Mustafa Denizli'nin maç boyunca kötü kararlar verdiğini, maçın skorunu değiştiren ilk etken olduğunu ve puanlarımızı engellediğini düşünüyorum. Ancak aynı zamanda iyi oynadığımızı da düşünüyorum. Gol bulduk, pozisyon bulduk, iyi top çevirdik zaman zaman. Tabii bunlar Denizli'nin hatalarını silmiyor.

- Denizli'nin hatalarına gelince; Serdar Özkan'ın ilk 11 başlaması ve 90 dakika sahada kalması başlı başına rezillik. Ben ne yaptığını çözemedim tüm maç. Zaten sezon başından beri ne yaptığını çözemiyorum kendisinin. Holosko daha önce alınmalıydı oyuna, 70 dakika neden beklendi onu da anlamadım. Ha 2-1, ha 3-1. Risk alınacaksa, bunu 70'de değil, 55-60'da almak gerek. Her maç oyuna müdahelede çok geç kalıyor Mustafa Denizli, çok büyük bir eksi bu.

- Gökhan Zan'ın kontratını uzatan da, oynatan da, takıma alan da çok büyük suçludur benim gözümde. İkinci yarıdaki rezillikleri neydi öyle? Ayağından top açmalar vs. Benim kutsal saydığım formayı Gökhan gibiler giymemeli, kirletmemeli. İnşallah en kısa sürede kendisinden kurtuluruz.

- Cisse'nin ilk kartı tamamen yanlış. Faul olup olmadığı bile tartışılır. Uğur eliyle Cisse'yi çekiyor, neyin sarı kartı bu? Zaten Lugano'nun kartını atlayan hakem, ikinci sarı kartı bu kadar kolay çıkartabiliyorsa, o maçtan hayır gelmez. Aynı faulu Fenerbahçeli bir oyuncu yapsa, ikinci kart hayatta çıkmazdı. Hakemlerin böyle abidik gubidik kararları hep bizi buluyor nedense.
- Nobre 7 gole ulaştı. Kontratını uzatın demekten ben bıktım artık. Bugün de yazdı golünü. Bir iki tane de kaçırdığı var, onlardan da bir tanesini yazsa kahraman olacaktı. Fenerbahçelilerin ıslıkladığı anda bizim tribünün destek çıkması hoşuma gitti. Tribün farkınavarıyor bu adamın iyice artık.

- Takım genel olarak bence iyiydi. Nedense bu takıma kötü oynadık yazarsam haksızlık olurmuş gibi hissediyorum. Kaybedilen 3 puana rağmen, hala 2 puan öndeyiz. Ikinci yarı fikstur avantajımız var. Ve en önemlisi ben bu takıma hala inanıyorum -teknik direktörümüz kendisine olan inancımı biraz olsun yitirmeme sebep olsa da-

Maçın, hatta belki günün fotoğrafı bu. Yenilen takımı tribüne çağırmak ve alkışlamak. Onlara olan inancı göstermek. Bu çok önemli. Biz hala inanıyoruz ve bugün yapılan yanlışlar tekrarlanmadığı sürece, zorlukların üstesinden gelebiliriz.

3 yorum:

Smyrna dedi ki...

- Volkan'ın ikinci goldeki degajı nasıl falso aldı, ıslak zeminin de etkisiyle nasıl sekti, nasıl düştü Güiza'nın önüne, anlamadım. Tabii bunda Zapo'nun hatasını da es geçmemek lazım. Her kritik maçta bizi yakmaya devam ediyor. Böyle pozisyonlar genelde Kadıköy'deki Galatasaray maçlarında olurdu, bugün bize de nasip oldu.

katılmıyorum Ömer. Zapo olması gereken yerdeydi. Forvet oyuncusunu ofsayta düşürdü ve ileri çıktı ama 13 IQ'lu cam çıkmadı ileri ve golü yedik.

voodoo girl dedi ki...

serdar özkan tam bir mahalle maçı futbolcusu. herkese çalım atayım kral ben olayım tripleri. gıcık oluyorum. mustafa denizli'yle ilgili yorumlarına da sonuna kadar katılıyorum. cisse'nin allah belasını versin, ama bence o noktada da ilk sarıyı gördüğünde denizli'nin onu kenara alması gerekirdi böyle bir mallık yapacağını öngörüp - ben bile görmüştüm zira.

Kartal Bafiler dedi ki...

Polisin yanında yasak olan meşalede yakılmış,valla bravo...
Üç metre sonra meşale araması yapılıyor,adam da adımını atar atmaz meşale yakıyor,bu tribünün ilginçlikleri bitmeyecek kardeşim :)