28 Şubat 2010 Pazar

Son 10 Dakikada Teslim Olduk; 78-69

İlk 5: Engin, Muratcan, Newley, Baxter, Likholitov

İkinci periyot sırasında ancak uyanabildim. Ancak devre arası uykusuzluğa tekrar yenik düştüm. Maçı izleyebilecek olsaydım otururdum ama sadece skor takibi yapmak uykusuzlukla birleşince hevesim kaçtı. Chatman olayından sonra zaten hiç birşey eskisi gibi değil ki. İlk periyotu yenik kapatıp (24-16), ikinci periyotta iyi bir geri dönüşle soyunma odasına önde gitmemize (38-41) rağmen yenileceğimizi düşünüyordum. Üçüncü periyotu da 5 sayı önde bitirip, son periyotta böylesine teslim olmak üzücü ama.

6/29'luk üçlük isabet oranı göze ilk çarpan istatistik. Ayrıca sakatlıktan dönen Cevher'in 19 sayıya ulaşması sevindirici. Ancak sonuç genel olarak üzücü ama bir o kadar da normal. Haftaya Aliağa maçını kazanmak şart oldu artık. İlk 4 için avantajlıyız son 10 haftaya girilirken, ancak bizim hedefimiz Fenerbahçe maçına kadar ilk 3 olmalı.

Bu arada bizim tarafın biletlerini 23 tl yapan Efes Pilsen yönetimine sevgilerimi (!!!) gönderiyorum buradan.

İstatistikler
Cevher Özer 19 sayı 8 ribaund 1 asist
Lonny Baxter 12 sayı 5 ribaund 1 asist
Brad Newley 11 sayı 5 ribaund 1 asist
Engin Atsür 7 sayı 2 ribaund 3 asist
Adem Ören 7 sayı 0 ribaund 1 asist
Haluk Yıldırım 5 sayı 4 ribaund 3 asist
Muratcan Güler 4 sayı 1 ribaund 1 asist
Marque Perry 2 sayı 4 ribaund 2 asist
Fedor Likholitov 2 sayı 1 ribaund 1 asist

Maç ile ilgili sayfalar: Basketbol 2009/10

Hiç yorum yok: